"ABA TV" səhifəsinin versiyaları arasındakı fərqlər

311 bayt əlavə edildi ,  6 il öncə
Düzəlişin təsviri yoxdur.
| web =
}}
''' ABA TV ''' (Azerbaijan Brodcasting Agency) — [[1997]]-ci ildə [[Azərbaycan]]da yayıma başlayıb [[2001]]-ci ildə bağlanan televiziya kanalı. Sahibi və rəhbəri Faiq Zülfüqarov idi.
 
== Tarixi ==
ABA Azərbaycan ərazisində hər axşam saat 18:00-dan (daha sonra 17:00-dan) 22:00-a qədər "[[Rossiya 1|RTR]]" telekanalının tezliyindən yayımlanan əyləncəli, interaktiv televiziya kanalı idi. Azərbaycanda[[Azərbaycan]]da ilk interaktiv telekanal olmuşdu. Təsisçisi Faiq ZülfiqarovZülfüqarov olub. Ən çox tanınan "100 %", "Bir cənub şəhərində", "Kontakt" verilişləri idi. Televiziyanın aparıcıları arasında Azər Axşam, Günel Musəvi, Kamilə Babayeva var idi. Kanalın loqosu ekranın sol alt küncündə 3 mavi oval üzərində "ABA" yazısı şəklində idi. ABA TV həmçinin peyklə yayımlanan ilk müstəqil [[Azərbaycan]] kanalı olmuşdu. EUTelSat-SESat peyki vasitəsilə yayımlanırdı. Ayrıca kanal texnologiyasına görə indiki televiziya kanallarından heç də geri qalmırdı. Azərbaycanda ilk dəfə rəqəmsal yayımlanan kanal da ABA idi. Həmçinin telekanal [[Rusiya]]nın "[[Pervıy Kanal|ORT]]", "[[Rossiya 1|RTR]]" və "NTV" kanallarının [[Azərbaycan]]da yayımını həyata keçirirdi. Adları yazılan Rusiya kanallarında reklam yayımlanan vaxt ABA TV efirə qoşularaq öz reklamlarını yayımlayırdı. Qazanılan gəlirin bir qismini Rabitə Nazirliyinə, bir qismini də həmin kanallara ödəyirdi. [[2000]]-ci ildə [[ABŞ]]-da keçirilən prezident seçkilərini "[[CNN]]" kanalı vasitəsilə canlı yayımlamışdı. Həmçinin bəzən [[CNN]] kanalının verilişlərini də azərbaycan dilində yayımlayırdı.<ref>http://ijnet.org/opportunities/independent-tv-broadcaster-azerbaijan-closes-station-goes-exile</ref> ABA TV Həsən Zərdabi prospekti 80 ünvanında yerləşən binadan yayımlanırdı. (Hal-hazırda həmin binada Dövlət Sosial Müdafiə Fondu yerləşir).
 
ABA TV-nin [[ANS TV]] ilə soyuq münasibətləri var idi.<ref>http://www.youtube.com/watch?v=sydexCCXRqA&list=UUADKgcIA8nEHr3haCuhp4Nw</ref> [[ANS TV]] xəbərlərində və [[Mirşahin Ağayev]] "Ötən Həftə" verilişində tez-tez ABA TV-ni tənqid edirdi. [[21 aprel]] [[1999]]-cu ildə [[Aqil Quliyev]] ABA TV-nin "News-Xəbərlər" verilişində kanal adından [[ANS TV]]-yə: -"ANS TV-yə bəyan edirik; yetər; yayımladığı böhtanlara və yalanlara son qoyulmalıdır; xalqı, düçar olduğu ANS-dən qorxu sindromundan azad etmək lazımdır; biz bəyan edirik ki, həmişə cavabsız qalan iddialarınız bu gün cavabsız qalmayacaq; burada "ABA Televiziya Şirkəti" var" deyə çıxış etmişdi. 1999-cu ildə bəzi ekspertlər [[ANS TV|ANS]]-in efirinə çıxaraq ABA-nın vergi ödəməsində qanunları pozduğunu deyirdilər.
 
[[2001]]-ci ilin iyul ayının 17-sində ABA efirə çıxacaqdı. Lakin kanalın sahibi Faiq ZülfiqarovZülfüqarov buna mane olmuşduoldu və kanal həmin gün efirə çıxmamışdıçıxmadı. Növbəti gün isə Faiq ZülfiqarovunZülfüqarovun [[ABŞ]]-yə getdiyi öyrənildi. Telefon danışığı vasitəsilə jurnalistlər və ABA işçiləri ilə danışan ZülfiqarovZülfüqarov telekanalın fəaliyyətini dayandırdığını açıqladı. Beləliklə 4 il fəaliyyət göstərən ABA TV Peyk TV, [[BMTİ]] və [[Sara TV]]-dən sonra bağlanan 4-cü [[Azərbaycan]] kanalı oldu.
 
Kanalın sahibi Faiq Zülfüqarov hal-hazırda [[ABŞ]]-da yaşayır.
 
== Filmoqrafiya ==
1.875

edits