"ABA TV" səhifəsinin versiyaları arasındakı fərqlər

92 bayt əlavə edildi ,  6 il öncə
Düzəlişin təsviri yoxdur.
 
== Tarixçə ==
ABA TV<ref>http://www.youtube.com/watch?v=ejRreot6qUo&list=UUADKgcIA8nEHr3haCuhp4Nw</ref> [[Azərbaycan]] ərazisində hər axşam saat 18:00-dan<ref>http://www.youtube.com/watch?v=XZxasHbgScE</ref> (daha sonra 17:00-dan) 22:00-a qədər "[[Rossiya 1|RTR]]" telekanalının tezliyindən yayımlanan əyləncəli, interaktiv televiziya kanalı idi. [[Azərbaycan]]da ilk interaktiv telekanal olmuşdu. Təsisçisi Faiq Zülfüqarov olub. "ABA TV" Həsən Zərdabi prospekti 80 ünvanında yerləşən binadan yayımlanırdı. (Hal-hazırda həmin binada Dövlət Sosial Müdafiə Fondu yerləşir). Ən çox tanınan "100%"<ref>http://www.youtube.com/watch?v=c9MeuamelSc</ref>, "Bir cənub şəhərində", "Kontra"<ref>http://www.youtube.com/watch?v=Qz3Odt9MdaQ</ref> <ref>http://www.youtube.com/watch?v=vIXjkY_OJ7s</ref> <ref>http://www.youtube.com/watch?v=bGRAPXeMPXY</ref>verilişləri idi. Televiziyanın aparıcıları arasında Azər Axşam, Günel Musəvi, Kamilə Babayeva var idi. ABA TV həmçinin peyklə yayımlanan ilk müstəqil [[Azərbaycan]] kanalı olmuşdu. EUTelSat-SESat peyki vasitəsilə yayımlanırdı. Ayrıca kanal texnologiyasına görə indiki televiziya kanallarından heç də geri qalmırdı. Azərbaycanda ilk dəfə rəqəmsal yayımlanan kanal da ABA idi. Həmçinin telekanal [[Rusiya]]nın "[[Pervıy Kanal|ORT]]", "[[Rossiya 1|RTR]]" və "NTV" kanallarının [[Azərbaycan]]da yayımını həyata keçirirdi. Adları yazılan Rusiya kanallarında reklam yayımlanan vaxt ABA TV efirə qoşularaq öz reklamlarını yayımlayırdı. Qazanılan gəlirin bir qismini Rabitə Nazirliyinə, bir qismini də həmin kanallara ödəyirdi. [[23 may]] [[2000]]-ci ildəil tarixindən etibarən "[[CNN]]" kanalı ilə imzaladığı müqaviləyə əsasən<ref>http://www.youtube.com/watch?v=JcX0I99tvL4</ref> "Azərbaycan Bülleteni" verilişində gündəlik 30 dəqiqə [[CNN]] kanalının verilişlərini azərbaycan dilində yayımlayırdı.<ref>http://ijnet.org/opportunities/independent-tv-broadcaster-azerbaijan-closes-station-goes-exile</ref> [[2000]]-ci ildə [[ABŞ]]-da keçirilən prezident seçkilərini canlı yayımlamışdı. Kanal [[2001]]-ci ildə artıq gündə 3 saat deyil, 5 saat yayımlanmağa başlamışdı. Yaxın aylarda kanalın 24 saatlıq rejimə keçəcəyinə dair intro yayımlanırdı.<ref>http://www.youtube.com/watch?v=vfllRPI_Jps&list=UUADKgcIA8nEHr3haCuhp4Nw&index=27</ref>
 
ABA TV-nin [[ANS TV]] ilə soyuq münasibətləri var idi.<ref>http://www.youtube.com/watch?v=sydexCCXRqA&list=UUADKgcIA8nEHr3haCuhp4Nw</ref> [[ANS TV]] xəbərlərində və [[Mirşahin Ağayev]] "Ötən Həftə" verilişində tez-tez ABA TV-ni tənqid edirdi. 1999-cu ildə bəzi ekspertlər [[ANS TV|ANS]]-in efirinə çıxaraq ABA-nın vergi ödəməsində qanunları pozduğunu deyirdilər. [[21 aprel]] [[1999]]-cu ildə [[Aqil Quliyev]] ABA TV-nin "News-Xəbərlər" verilişində kanal adından [[ANS TV]]-yə: -"ANS TV-yə bəyan edirik; yetər; yayımladığı böhtanlara və yalanlara son qoyulmalıdır; xalqı, düçar olduğu ANS-dən qorxu sindromundan azad etmək lazımdır; biz bəyan edirik ki, həmişə cavabsız qalan iddialarınız bu gün cavabsız qalmayacaq; burada "ABA Televiziya Şirkəti" var" deyə çıxış etmişdi.
Anonim istifadəçi