"ABA TV" səhifəsinin versiyaları arasındakı fərqlər

70 bayt əlavə edildi ,  2 il öncə
k
TV-infoqutu → Telekanal using AWB
k (TV-infoqutu → Telekanal using AWB)
{{Telekanal
{{Tv-infoqutu
| ad = ABA
| bütöv adı = Azerbaijan Brodcasting Agency
| ölçü = 100px
| başlama tarixi = [[19 iyul]] [[1997]]
| bağlanma tarixi = [[17 iyul]] [[2001]] <ref name="youtube.com">http://www.youtube.com/watch?v=sydexCCXRqA&list=UUADKgcIA8nEHr3haCuhp4Nw</ref> <ref>http://www.porttakal.com/ahaber-azerbaycanda-bir-ozel-televizyon-kanali-daha-kapatildi-309264.html</ref>
| şirkət = ABA Televiziya Şirkəti
| sahibi = Faiq Zülfüqarov
| rəhbərlik = Faiq Zülfüqarov
| şüar = Sizin üçün.<ref name="ReferenceA">http://www.youtube.com/watch?v=vfllRPI_Jps&list=UUADKgcIA8nEHr3haCuhp4Nw&index=27</ref>
| ölkə = {{AZE}}
| tezlik = 8-ci kanal ([[Bakı]])
== Tarixçə ==
ABA TV<ref>http://www.youtube.com/watch?v=ejRreot6qUo&list=UUADKgcIA8nEHr3haCuhp4Nw</ref> [[Azərbaycan]] ərazisində hər axşam saat 18:00-dan<ref>http://www.youtube.com/watch?v=XZxasHbgScE</ref> (daha sonra 17:00-dan) 22:00-a qədər "[[Rossiya 1|RTR]]" telekanalının tezliyindən yayımlanan əyləncəli, interaktiv televiziya kanalı idi. [[Azərbaycan]]da ilk interaktiv telekanal olmuşdu. Təsisçisi Faiq Zülfüqarov olub. "ABA TV" Həsən Zərdabi prospekti 80 ünvanında yerləşən binadan yayımlanırdı. (Hal-hazırda həmin binada Dövlət Sosial Müdafiə Fondu yerləşir). Ən çox tanınan "100%"<ref>http://www.youtube.com/watch?v=c9MeuamelSc</ref>, "Bir cənub şəhərində", "Kontra" verilişləri idi. Televiziyanın aparıcıları arasında Azər Axşam, Günel Musəvi, Kamilə Babayeva var idi. ABA TV həmçinin peyklə yayımlanan ilk müstəqil [[Azərbaycan]] kanalı olmuşdu. EUTelSat-SESat peyki vasitəsilə yayımlanırdı. Ayrıca kanal texnologiyasına görə indiki televiziya kanallarından heç də geri qalmırdı. Azərbaycanda ilk dəfə rəqəmsal yayımlanan kanal da ABA idi. Həmçinin telekanal [[1998]]-ci ildə [[Azərbaycan Respublikası Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyi|Rabitə Nazirliyi]] ilə imzalanmış müqaviləyə əsasən [[Rusiya]]nın "[[Pervıy Kanal|ORT]]", "[[Rossiya 1|RTR]]" və "[[NTV (Rusiya)|NTV]]" kanallarının [[Azərbaycan]]da yayımını həyata keçirirdi. Tarifə əsasən "[[NTV (Rusiya)|NTV]]" kanalının 1 saatlıq yayımı 16.67 dollar, "[[Pervıy Kanal|ORT]]" və "[[Rossiya 1|RTR]]" telekanallarında isə 13.43 dollar müəyyənləşmişdi.<ref>http://www.anstv.ws/site/video/18227-xabarci-1999-04-22</ref> Rusiya kanallarında reklam yayımlanan vaxt ABA TV efirə qoşularaq öz reklamlarını yayımlayırdı. Qazanılan gəlirin bir qismini Rabitə Nazirliyinə, bir qismini də həmin kanallara ödəyirdi. [[23 may]] [[2000]]-ci il tarixindən etibarən "[[CNN]]" kanalı ilə imzaladığı müqaviləyə əsasən<ref>http://www.youtube.com/watch?v=JcX0I99tvL4</ref> "Azərbaycan Bülleteni" verilişində gündəlik 30 dəqiqə [[CNN]] kanalının verilişlərini azərbaycan dilində yayımlayırdı.
[[2000]]-ci ildə [[ABŞ]]-da keçirilən prezident seçkilərini canlı yayımlamışdı. Kanal [[2001]]-ci ildə artıq gündə 3 saat deyil, 5 saat yayımlanmağa başlamışdı. Yaxın aylarda kanalın 24 saatlıq rejimə keçəcəyinə dair intro yayımlanırdı.<ref name="ReferenceA">http://www.youtube.com/watch?v=vfllRPI_Jps&list=UUADKgcIA8nEHr3haCuhp4Nw&index=27</ref>
 
ABA TV-nin [[ANS TV]] ilə soyuq münasibətləri var idi.<ref name="youtube.com">http://www.youtube.com/watch?v=sydexCCXRqA&list=UUADKgcIA8nEHr3haCuhp4Nw</ref> [[ANS TV]] xəbərlərində və [[Mirşahin Ağayev]] "Ötən Həftə" verilişində tez-tez ABA TV-ni tənqid edirdi. 1999-cu ildə bəzi ekspertlər [[ANS TV|ANS]]-in efirinə çıxaraq ABA-nın vergi ödəməsində qanunları pozduğunu deyirdilər. [[21 aprel]] [[1999]]-cu ildə [[Aqil Quliyev]] ABA TV-nin "News-Xəbərlər" verilişində kanal adından [[ANS TV]]-yə: -"ANS TV-yə bəyan edirik; yetər; yayımladığı böhtanlara və yalanlara son qoyulmalıdır; xalqı, düçar olduğu ANS-dən qorxu sindromundan azad etmək lazımdır; biz bəyan edirik ki, həmişə cavabsız qalan iddialarınız bu gün cavabsız qalmayacaq; burada "ABA Televiziya Şirkəti" var" deyə çıxış etmişdi.
 
[[16 iyul]] [[2001]]-ci il tarixində "Medcarting" əyləncə mərkəzində kanalın 4 illik yubileyi keçirilmişdi. Həmin mərasimdə may ayında [[ABŞ]]-a gedən Faiq Zülfüqarovun videomüraciəti yayımlanmışdı. Həmin videoda Zülfüqarov kanalın fəaliyyətini dayandırdığını açıqlamışdı. [[2001]]-ci ilin iyul ayının 17-sində isə Faiq Zülfüqarov xalqa müraciət edərək kanalı bağladığını açıqlayacaqdı. Lakin hökumət buna icazə vermədi və kanal həmin gün efirə çıxmadı. Növbəti gün isə telefon danışığı vasitəsilə jurnalistlərlə danışan Zülfüqarov telekanalın fəaliyyətini dayandırdığını açıqladı. Beləliklə 4 il fəaliyyət göstərən ABA TV Peyk TV, [[BMTİ]] və [[Sara TV]]-dən sonra bağlanan 4-cü [[Azərbaycan]] kanalı oldu.